typowa wegierska wersja , listwy ozdobne zachodza na tylne narozniki, dluga rura wydechowa , gaznik weber , powinna miec jeszcze chromowane kolpaki , jest to rocznik 1985 typowe dla tych rocznikow 1983,84,85 (pierwsze z wysoka deska rozdzielcza) jest to ze brakuje jeszcze w panelu (element blacharski) obok deski rozdzielczej po prawej stronie gdzie linka ssania i zawor nagrzewnicy tych 5 wytloczek pod przelaczniki z fiata od grudnia 1986 jak FSO przejelo fabryke zaczeli takie panele klepac pod te przelaczniki typu fiat, zaslepki byly wstawiane .Przez to ulatwil sie montaz roznych przelacznikow jakie wystepowaly w specjalnych wersjach takich jak MO ,pogotowie ratunkowe , itd bylo miejsce gdzie to umiescic

tak samo dla cywilnych wersji jak ktos chcial halogeny z przodu zalozyc wystarczy przelacznik fiata z dioda wcisnac.W tylnym pasie rejestracyjnym tych rocznikow byla jeszcze lampa cofania , pozniejsze wersje mialy podwieszana lampe cofania i przeciwmgielna, tak samo stopien do wsiadania przez tylne dzwi byl wykonany z rurki.Wskazniki WODA / PALIWO byly podpisane tez tak , w pozniejszych wersjach byly juz znaczki termometr dla wody , dystrybutor dla paliwa , skrzynka bezpiecznikow na lewym boku tapicerki,duze kierunkowskazy i wiele innych drobnostek lacznie z elektryka ktore tak naprawde zostaly w 1986 r poprawione i tak zostalo do 1994 r mozna to tak nazwac roczniki 83,84,85 to przejscowki ale bardzo ciekawe , ktorych tez niewiele zostalo nieprzypominam sobie nyski w ostatnim czasie z rocznika 1983,84,85 zeby byla na sprzedaz , wiec sa to jak najbardziej ciekawe wersje

jedynie niema tylko deski niskiej.
