Dzisiaj jest 19 czerwca 2025, 08:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 19 stycznia 2011, 15:20 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Czujnik mam w sklepie, kupie i wymienie, ale ze wskaznikiem gorzej... Trzeba pare dni poczekac.

Musze sie zachowac jak ASO, czyli po prostu wymienic jedno i drugie, bo elektryk ze mnie zaden i nie sprawdze, czy te szpeje sa sprawne.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 17:13 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Kurcze, juz nic nie rozumiem... Odpalam po nocy, cisnienie dobre. Za piec minut leci na czerwone pole, za chwile wychodzi troche ponad. Lekko reaguje na gaz, ale naprawde lekko, i caly czas stoi na gronicy czerwonego pola. A za kolejne 20 minut wychodzi na 0,4 i odtad pokazuje juz tyle.

Normalnie odlot.

A garaz bede mial dostepny dopiero za tydzien.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 17:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
ten wskaznik jest jebniety i tyle , czujnik masz nowy tak? ,niewiem jak to w silniku diesel ale napewno idzie od pompy olejowej gdzies na zewnatrz rurka olejowa ktora doprowadza olej do smarowania klawiatury , wchodzi do glowicy , i w S21 jezeli chcesz wiedziec czy pompa olejowa dzala odkreca sie troche ta srube mocujaca rurke przy wejsciu do glowicy jak olej leci podczas pracy silnika to ok pompa tez dziala , chyba ze masz kanalik olejowy w srodku silnika, ale ten silnik tez niejest dobity chyba , moze masz za malo oleju tez moze byc powodem.Ale z reguly wskaznik padniety te wskazniki mozna pojedynczo wymienic

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 20:55 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Gdzie tam nowy, na razie wszystko stare, tyle co styki przeczyscilem. Okazalo sie, ze byl wiecej niz jeden rodzaj czujnika i w sklepie nie mieli tego wlasciwego. Musze zamowic gdzie indziej.

Kanal smarujacy klawiature jest chyba w bloku silnika, ale uchodzi dokladnie pod wlewem oleju, wiec jak tam poswiece, to powinienem zobaczyc czy pompa pompuje...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 18:03 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Sama wymiana oleju i filtra sprawila, ze wskazania cisnienia wariuja znacznie mniej. Musiala straszna zupa juz tam byc. Czujnik zostal na razie stary.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 18:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1213
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Nie lepiej założyć mechaniczny wskaźnik?wtedy jest czarno na białym.Ja mam taki ze stara,tylko z pojedynczą skalą,nie podwójną i jest święty spokój.Dodatkowo jeszcze czujnik na kontrolkę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 20:15 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Moze i lepiej, ale zeby go wkrecic w gniazdo czujnika, trzeba dorobic koncowke. Ja na przyklad nie jestem slusarzem ani tokarzem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 09:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Jakie ciśnienie w diezłku?

Olej do wymiany - czyli przed wymianą.

Po kolei - Zielona krecha - Silnik gorący na niskich obrotach,
Czerwona z prędkością - w czasie jazdy na gorąco
Niebieska - Zimny po starcie.
Jest się czym martwić? (zdaje sobię sprawę, że urządzenie pomiarowe (grucha w bloku) nie należy do dokładnych.


(Temperatura silnika w krytycznym momencie to Ta niebieska kreska)


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 72.76 KiB | Przeglądany 4895 razy ]

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 09:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5105
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wszystko w normie, o ile wskaźniki działają.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 09:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian pisze:
Wszystko w normie, o ile wskaźniki działają.


Działają. :) Czy po wymianie oleju na nowy, oczywiście ten sam 15w40, ciśnienie ulegnie poprawie, czy tylko na krótką metę?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 10:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5105
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Haha, a skąd wiesz, że działają? :D Skoro pytasz, to znaczy, że nie jesteś pewien :D Te czujniki i wskaźniki są obarczone... dużym.... "błędem", nazwijmy to tak :D
Przy tej jakości czujnikach i wskaźnikach, przy systematycznych terminowych wymianach raczej nie zarejestrujesz dużej różnicy, o ile w ogóle.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 10:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
To moje "działają" było z takim przymrużeniem oka.
Czujnik ciśnienia oleju mam nowy - jeszcze ze starych zapasów. - Oczywiście nie oznacza to, że jest sprawny.
Uważam, że margines błędu w tego typu czujnikach jest dosyć spory. Nie mniej jednak po coś do jasnej cholery są te czujniki xP

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 12:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1213
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja mam wskaźnik mechaniczny (tylko) i kontrolkę i jego wskazania mniej więcej pokrywają się z tymi,jakie przedstawił kolega na elektrycznym,więc można przyjąć,że ciśnienie na pewno nie jest gorsze,a może być nawet lepsze,bo jak wielokrotnie podkreślałem,to te wskaźniki w żuku,to o kant dupy rozbić.Jeśli nawet to ciśnienie pokazuje prawidłowo,to i tak odbiega ono od tego,jakie podaje książka,ale nie zatrze się,nie ma obawy.U mnie właśnie jest dosyć słabawe,ale nawet po ostrej jeździe na na gorącym silniku i wolnych obrotach ciśnienie jest cały czas ponad 1 tyle tylko,że po dodaniu gazu rośnie tylko do jakichś 2,5,a to znacznie odbiega od książkowego.Ale nic nie ruszam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 16:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2102
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
na cisnienie oleju może mieć wplyw parę rzeczy. zmieniłem ostatnio ole w beczce 200D, typ latał od lat na shellu 15w/40 i ciśnienie skakało, ponadto po dłuższej trasie miał 2bary na wyższych obr. teraz ma co prawda rzadszą 10w/40 organikę, ale wskaźnik lepkosci(nie mylić z lepkością) tego oleju jest taki, że po dłuzszej trasie ma 3 bary i 2 na wolnych, na dodatek nic nie skacze.
jak masz problem z ciśnieniem na ciepłym wlej sobie minerał motula 4000 motion 15w/50 i załóz dobry filtr oleju np. sędziszów.
w zeszłym tyg robiłem sierrę dohc, był kłopot z wahaniami ciśnienia i długim nabijaniem ciśnienia po nocy.
filtr był filtrona, olej shell 15w/40. teraz jest filtr knechta i olej motul 15w/50. problem zniknął. prawdopodobnie uszkodzony był zawór antidrain w filtrze(ściekał olej z magistrali po wyłączeniu silnika)
zawór przelewowy na pompie, który czasem się odkreca w ścierach dając podobne objawy był ok.
Cisnienie na gorąco ok-silnik cicho pracuje, nic nie grzechocze.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 sierpnia 2015, 18:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Strucelsw pisze:
... shellu 15w/40 ...teraz ma co prawda rzadszą 10w/40 organikę


Jak rzadszą? Przecież oba mają lepkość SAE 40. Ogranika ma tylko wskaźnik lepkości lepszy, czyli mniej siada lepkość przy wyższej temperaturze.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net